Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Blansko / Finanční Ředitel

Finanční Ředitel

Synthon, s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici Finanční Ředitel. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 100 000 do 120 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Synthon, s.r.o., okres Blansko. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Petra Sedláková, , tel.: , e-mail: petra.sedlakova@synthon.com.

Zaměstnavatel: Synthon, s.r.o.
Místo výkonu práce: Blansko
Platové ohodnocení: 100 000 – 120 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 37.5
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Hlavní charakteristika:
Budete spolupracovat s management týmem, abyste posunuli organizaci kupředu díky kombinaci finančních a obchodních znalostí a zároveň plnili hlavní úkol, kterým je poskytování spolehlivého a včasného finančního výkaznictví.
Úspěšný kandidát by měl mít zkušenosti a dovednosti v oblasti vedení účetnictví a financí, včetně výkaznictví, analýz a identifikace příležitostí ke zlepšení výsledků. Finanční ředitel musí být silným lídrem a spolupracovníkem a bude úzce spolupracovat s provozními odděleními na optimalizaci produktivity, řízení výdajů a dosahování finančních cílů. Základem rozhodování je porozumění podnikání a jako finanční ředitel budete muset prosazovat objektivní a pronikavou analýzu klíčových faktorů jejich modelů, vést k odpovědnosti vlastníky podniku a spolupracovat s nimi na identifikaci příležitostí k dalšímu úspěchu. Na tuto klíčovou pozici hledáme strategického, na neustálé zlepšování zaměřeného, obchodně zdatného lídra.
Finanční ředitel je podřízen generálnímu řediteli blanenského pracoviště a finančnímu řediteli v Nizozemsku. Přímo vede tým odpovědný za účetnictví, daně, finanční výkaznictví, plánování a analýzy (6 lidí) a nepřímo informační služby, přičemž je mu podřízen vedoucí IS.

Odpovědnosti:
-Odpovědnost za finanční výkaznictví a plánování, finanční analýzy.
-Včasné poskytování relevantních údajů a doporučení založených na faktech; schopnost předvídat a rychle reagovat na měnící se termíny.
-Poskytování podrobných analýz klíčových obchodních faktorů, které umožní liniovému managementu přijímat správná obchodní a provozní rozhodnutí, a zajištění osvědčených systémů a kontroly.
-Prokazování dobrého finančního úsudku; schopnost formulovat doporučení vrcholovému vedení i představenstvu na základě kvantitativní finanční analýzy.
-Aktivní identifikace a komunikace oblastí pro zlepšení procesů s cílem zvýšit efektivitu a účinnost funkce controllingu při poskytování podpory s přidanou hodnotou obchodním partnerům.
- Vývoj a dokumentace standardních finančních procesů se zaměřením na jejich zavádění.
- Vlastnictví vnitřních kontrol, zásad a postupů souvisejících s finančním výkaznictvím a dodržováním předpisů; zajišťování integrity a spolehlivosti finančních transakcí a výkaznictví.

Požadavky:
- bakalářský / magisterský titul v oboru financí / účetnictví nebo rovnocenný.
- Nutná plynulá znalost angličtiny.
- Min. 10 let relevantní praxe. Kandidát musí být obeznámen s místním regulačním výkaznictvím, finančními kontrolami i finančními funkcemi.
-Dobré interpersonální dovednosti se schopností navazovat a udržovat efektivní pracovní vztahy v rámci obchodních jednotek i mezi nimi.
-Kreativita a pohodlí při řešení úkolů "na čistém papíře".
-Silné analytické dovednosti (Excel) - vytváříte a udržujete flexibilní, přesné a srozumitelné modely, které odhalují klíčové poznatky.
-Vynikající komunikační dovednosti - máte schopnost sdělovat složité finanční koncepty finančnímu i nefinančnímu publiku.

Co nabízíme my:
V rámci pozice Vám můžeme nabídnout zajímavou práci v prostředí farmaceutické společnosti. Všem našim zaměstnancům dále přinášíme zajímavou nabídku benefitů. Za nejvýznamnější však považujeme ty charakteristiky Synthonu, které utváří pracovní prostředí a ovlivňují to, jak se u nás lidé cítí. Mezi ně patří moderní pracovní prostředí, přátelská a podporující atmosféra a v neposlední řadě práce, která má skutečně smysl.
-Týden dovolené navíc
-Příspěvek na penzijní a životní připojištění až 4 000 Kč měsíčně
-Příspěvek na dojíždění až 2 400 Kč měsíčně
-Příspěvek v případě přestěhování
-Benefitní systém cafeteria
-Multisport karta
-Sick days
-Sportovní a společenské aktivity
-Příspěvek na stravování (jídelna přímo v areálu firmy)
-Příspěvky v případě životních a pracovních výročí, svatby, narození dítěte
-Firemní rekreační zařízení v Jeseníkách
-Teplé a studené nápoje na pracovišti zdarma
První kontakt e-mailem: petra.sedlakova@synthon.com

První kontakt

Kontaktní osoba: Petra Sedláková
E-mail: petra.sedlakova@synthon.com

Referenční číslo ÚP: 25918240727
Poslední aktualizace: 16.8.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 2.10.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů